אני תוהה אח הבלופר מבלפור כבר הגיע למסקנה שאין לו אפילו מה לטרוח לייצר מראית עין של מנהיג אמין, או שאולי כבר הבין שהרוב כבר עליו עליו שהוא שקרן כמו שהוא נושם, וכל מי שמעניין אותו זה רק לפנות לבייס כדי למזער זליגות
אתה עסוק בהישרדות הפוליטית של עצמך ומסכן את כל אזרחי ישראל. אתה זה שנוהג בחוסר אחריות בכל יום שאתה ממשיך לנסות להציל את התחת של עצמך.
אתה מעדיף שכל המדינה תישרף וכולנו נמות מאשר לעמוד בפני שופטת כאחד האדם.
מושחת, רשע, רמאי.
במקום לבלבל את המוח במכתבים צבועים ומגוחחים, תפסיק לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון האזרחים.
הראש שלך אינו פנוי לניהול ענייני המדינה ואתה צריך לפנות את מקומך. ויפה שעה אחת קודם.
תזכורת חברית:
youtube.com/ZliPz_fVf8A