מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
אתה איש חולה, אנשים פה מתים בגללך ואתה עסוק בספינים. נגרש אותך מבלפור
10
86
Replying to @netanyahu
תמתין למכתב שלך משירות בתי סוהר אבא
6
Replying to @netanyahu
מה איכפת לך מהקורונה?
אני תוהה אח הבלופר מבלפור כבר הגיע למסקנה שאין לו אפילו מה לטרוח לייצר מראית עין של מנהיג אמין, או שאולי כבר הבין שהרוב כבר עליו עליו שהוא שקרן כמו שהוא נושם, וכל מי שמעניין אותו זה רק לפנות לבייס כדי למזער זליגות
Replying to @netanyahu
אתה עסוק בהישרדות הפוליטית של עצמך ומסכן את כל אזרחי ישראל. אתה זה שנוהג בחוסר אחריות בכל יום שאתה ממשיך לנסות להציל את התחת של עצמך. אתה מעדיף שכל המדינה תישרף וכולנו נמות מאשר לעמוד בפני שופטת כאחד האדם. מושחת, רשע, רמאי.
3
14
Replying to @netanyahu
מכתב אליך, מר בנימין בן בנציות נתניהו, מאזרחי מדינת ישראל.
3
Replying to @netanyahu
אין גבול לציניות שלך
Replying to @netanyahu
במקום לבלבל את המוח במכתבים צבועים ומגוחחים, תפסיק לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון האזרחים. הראש שלך אינו פנוי לניהול ענייני המדינה ואתה צריך לפנות את מקומך. ויפה שעה אחת קודם. תזכורת חברית: youtube.com/ZliPz_fVf8A
3
Replying to @netanyahu
אתה לא גילית אחריות ולו פעם אחת בחייך. אם הייתי מאמינה שאתה מסוגל הייתי מזמינה אותך לתת דוגמהו לקחת אחריות הפעם, אבל מה לעשות, נכשלת, אז לך הביתה!
1
8
Replying to @netanyahu
מקווה שבבחירות הבאות הליכוד יקבל כזאת סתירה מצלצלת שיראו שם כוכבים למשך כמה ימים טובים חצופים!!
4