nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
אלוהי המוסר
@maximum_taxes
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
גלה אחריות ותתפטר, אל תחפש אשמים במקומות אחרים
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱💙sara solomon💙🇮🇱🇮🇱🇮🇱
@SaraSolomonsara
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
קודם תקרא ותיישם לפני שאתה בא בטענות לאופוזיציה...
2
Oren
@Orens
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה אדם חולה ולא ראוי לפרומיל מהתפקיד שלך, עוד נגרש אותך מבלפור ונרפא את החברה הישראלית.
3
Moti Serok
@MotiSerok
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
הוא מזיע
1
fedora vega ☭🔻
@vega_fedora
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
It,'s time to give way to honesty. Resign
עברי ישראלי 🎗️ יודח נתניהו לאלתר.
@RamRefael
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
סגר בלילות - ועל זה אמר ז'וז'ו חלסטרא: "מה זה החרטא הזה". המעשים שלך הם לא פחות מהשמדת ערך של מדינת ישראל.
זהבה גוטמן יוספיאן
@zehava_yosefian
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
לך!
1
Rani Einav
@jabcka
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
מי לא לוקח אחריות על כלום אבל נכשל בכל מה שנוגע?
1
🇮🇱 Petyr Baelish 💚🤍
@Lord_Bealish
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה פוגע באחדות יותר מכולם. אתה פוגע באמון הציבור יותר מכולם. לך הביתה.
3
Yuval Cohen יובל כהן
@YuvalCoEren
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
שהם יגלו אחריות?! אתה הבוס. גלה אתה אחריות. קח פעם אחת פאקינג אחריות בפאקינג חיים שלך. ותתפטר.
2
Load more