מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
גלה אחריות ותתפטר, אל תחפש אשמים במקומות אחרים
Replying to @netanyahu
קודם תקרא ותיישם לפני שאתה בא בטענות לאופוזיציה...
2
Replying to @netanyahu
אתה אדם חולה ולא ראוי לפרומיל מהתפקיד שלך, עוד נגרש אותך מבלפור ונרפא את החברה הישראלית.
3
Replying to @netanyahu
הוא מזיע
1
Replying to @netanyahu
It,'s time to give way to honesty. Resign
Replying to @netanyahu
סגר בלילות - ועל זה אמר ז'וז'ו חלסטרא: "מה זה החרטא הזה". המעשים שלך הם לא פחות מהשמדת ערך של מדינת ישראל.
Replying to @netanyahu
מי לא לוקח אחריות על כלום אבל נכשל בכל מה שנוגע?
1
Replying to @netanyahu
אתה פוגע באחדות יותר מכולם. אתה פוגע באמון הציבור יותר מכולם. לך הביתה.
3
Replying to @netanyahu
שהם יגלו אחריות?! אתה הבוס. גלה אתה אחריות. קח פעם אחת פאקינג אחריות בפאקינג חיים שלך. ותתפטר.
2