מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
מה בנט קשור לחבורה הזאת ?
1
Replying to @netanyahu
נפתלי בנט@naftalibennett פוגע במאבק בקורונה? אולי הוא פוגע בסקרים אליהם ואחיות, יש לך ראש הממשלה אובססיה בלתי נגמרת?
1
Replying to @netanyahu
מה בדיוק אתם עושים חוץ מלא לעשות שום דבר? אפילו לא מסוגלים להחליט על סגר ועוצר בישובים אדומים? מה עשתה ״ממשלת האחדות״ ברשותך מאז שהוקמה? מדוע מצב המגפה מחמיר ליום ליום וכל שאתה עושה זה דואג ליחסי הציבור שלך ולסיפוק דרישותיהם של ״שותפיך הטבעיים?
1
1
Replying to @netanyahu
מתי אתה תגלה אחריות ותצא מחיינו?👇👇👇 אתה נאשם מס1, ולכן אינך מהווה דוגמא לציות לחוק... ככה לא מהלים מגחנה, זה מסריח מהראש. #שוחדמרמהוהפרתאמונים #ביביתתפטר
1
1
6
Replying to @netanyahu
בנט מפריע למאבק בקורונה? אתה רציני?
1
4
Replying to @netanyahu
אין תחתית שלא תגיע אליה. מתבייש שאתה ראש הממשלה שלי.
1
22
Replying to @netanyahu
היום מתחיל מרי אזרחי !!!!! נשבר הזין מחבורת הזבל שהשתלטה על המדינה. צאו לרחובות עם של עבדים
1
3
Replying to @netanyahu
האיש מכיכר ציון מדבר על אחריות . #תיק_ה4_בנובמבר
2
40
Replying to @netanyahu
כרגיל מסמן אשמים. כבר לא קונים את ההונאה הזאת יותר. אתה יותר מכולם אשם בכשלון הזה. אי אפשר לברוח מזה.
1
1
38
Replying to @netanyahu
מחפש אשמים. מה הקשר בין מה שליברמן אמר לאיימן עודה, לפיד ובנט (שממנו אתה רועד) הסרת אחריות היא ההיפך ממנהיגות. אתה חלש, זגזגן, הססן, מתבטל בפני שותפיך הטבעיים ומשקר לציבור. ביצועיך עלובים, נכשלת, אתה ממיט אסון על המדינה.
1
9