מה בדיוק אתם עושים חוץ מלא לעשות שום דבר? אפילו לא מסוגלים להחליט על סגר ועוצר בישובים אדומים?
מה עשתה ״ממשלת האחדות״ ברשותך מאז שהוקמה?
מדוע מצב המגפה מחמיר ליום ליום וכל שאתה עושה זה דואג ליחסי הציבור שלך ולסיפוק דרישותיהם של ״שותפיך הטבעיים?
מתי אתה תגלה אחריות ותצא מחיינו?👇👇👇
אתה נאשם מס1, ולכן אינך מהווה דוגמא לציות לחוק...
ככה לא מהלים מגחנה, זה מסריח מהראש.
#שוחדמרמהוהפרתאמונים#ביביתתפטר
מחפש אשמים.
מה הקשר בין מה שליברמן אמר לאיימן עודה, לפיד ובנט (שממנו אתה רועד)
הסרת אחריות היא ההיפך ממנהיגות.
אתה חלש, זגזגן, הססן, מתבטל בפני שותפיך הטבעיים ומשקר לציבור.
ביצועיך עלובים, נכשלת, אתה ממיט אסון על המדינה.