nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
Doron Peled
@doronpel
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
האיש שמוכר את ישראל פעמיים ביום ומשקר בלי למצמץ קורא לאופוזיציה לגלות אחריות. איזה צחוקים!
E Namdar
@eyalny
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
GIF
omry
@omriyavor
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
העם לא מאמין לצוות הסושייאל שלך
Avi Levi נבוכדנצאר.טיטוס. נתניהו
@realAviLevi
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
הורוביץ לא בן אדם??
yonatan tubali
@yonatanhatrul
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
ברור מי יהיה אשם על התפקוד הגרוע של הממשלה אם לא ראשי האופוזיציה? בדיחה!
😀shiran
@shirant3
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
במקום זאת רק מחפשים לעשות פרובוקציות
ניצן
@EBrfFvQHEVkJpEg
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
ומהיום יקרא האיש ״זיגי נתניהו ״וזאת על מספר הזגזוגים הרבים שהוא עושה בכל החלטה שהיא ,ראו מקרה הקורונה . זיגי ,אתה מלך ... הקורונה !!
Silvia 🌷💗🇮🇱
@silviastar2016
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
השמאל הם אוהבים של איראן. במקום לשמוח על כל השלום שאתה מביא, הם מעדיפים להתלונן... ממש בושה לאנושות!
Moti Alperovitch
@motial
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
באמת אגיע זמן לגלות אחריות, ולהפסיק לשנות החלטות יום אחרי יום בגלל לחץ של חברי כנסת חרדים.
🇿🇦daniel 🇵🇸
@as_fr91
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
קיפחת את ניצן בורוביץ
Load more