מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
האיש שמוכר את ישראל פעמיים ביום ומשקר בלי למצמץ קורא לאופוזיציה לגלות אחריות. איזה צחוקים!
Replying to @netanyahu
העם לא מאמין לצוות הסושייאל שלך
Replying to @netanyahu
ברור מי יהיה אשם על התפקוד הגרוע של הממשלה אם לא ראשי האופוזיציה? בדיחה!
Replying to @netanyahu
במקום זאת רק מחפשים לעשות פרובוקציות
Replying to @netanyahu
ומהיום יקרא האיש ״זיגי נתניהו ״וזאת על מספר הזגזוגים הרבים שהוא עושה בכל החלטה שהיא ,ראו מקרה הקורונה . זיגי ,אתה מלך ... הקורונה !!
Replying to @netanyahu
השמאל הם אוהבים של איראן. במקום לשמוח על כל השלום שאתה מביא, הם מעדיפים להתלונן... ממש בושה לאנושות!
Replying to @netanyahu
באמת אגיע זמן לגלות אחריות, ולהפסיק לשנות החלטות יום אחרי יום בגלל לחץ של חברי כנסת חרדים.
Replying to @netanyahu
קיפחת את ניצן בורוביץ