nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
השרה לענייני שקר כלשהו 🎗️
@ShekerMinister
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
ומתי אתה תגלה אחריות?
1
Aharon zeev goodman
@AharonGo
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
תגיד לי מר נתניהו, מתי הפעם האחרונה שגילית אחריות, או לקחת אחריות? אתה האחרון, שיכול להטיף על לקיחת או גילוי אחריות.
1
Jacob Robinson
@Jacob38599081
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
חבל הייתה מכתב גם את ראשי ש"ס וג' הם גם יוצאים בהתבטאויות שמסכנות ומפלגות את הציבור
Eyal Kattan
@bluemanta19
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
למקרה שפספסת....
Elimaty
@matyovis
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
😂😂😂 כמו שאתה גילית אחריות עם הרמזור והסגר על הערים האדומות
דביר לוזון
@dvir_luzon
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
מכתב מביך! מה הקשר לבנט בדיוק?
2
Tuval Hose תובל הוז
@tuvalhose
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
חצוף. אחריות אתה דורש? קח אחריות ותתפטר. נכשלת. אנרכיסט, ממריד, מסית וחתרן נגד המדינה ונגד העם. ביבי - המפרק הרשמי של מדינת ישראל.
1
נחמן
@nachmankan
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
שר החוץ הכי מוצלח שהיה למדינת ישראל אי פעם. אבל, בריאות- 0 ביטחון- 0 משילות -0 תתפטר!
3
Neer Ilin
@NeerIlin
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
רגע, צירפת את
@meretzparty
לקואליציה?
Anat
@Anat56735095
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
כשאדלשטיין סירב לציית לפסיקת בג״צ זה לא עודד לאנרכיה?
Load more