מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
ומתי אתה תגלה אחריות?
1
Replying to @netanyahu
תגיד לי מר נתניהו, מתי הפעם האחרונה שגילית אחריות, או לקחת אחריות? אתה האחרון, שיכול להטיף על לקיחת או גילוי אחריות.
1
Replying to @netanyahu
חבל הייתה מכתב גם את ראשי ש"ס וג' הם גם יוצאים בהתבטאויות שמסכנות ומפלגות את הציבור
Replying to @netanyahu
למקרה שפספסת....
Replying to @netanyahu
😂😂😂 כמו שאתה גילית אחריות עם הרמזור והסגר על הערים האדומות
Replying to @netanyahu
מכתב מביך! מה הקשר לבנט בדיוק?
2
Replying to @netanyahu
חצוף. אחריות אתה דורש? קח אחריות ותתפטר. נכשלת. אנרכיסט, ממריד, מסית וחתרן נגד המדינה ונגד העם. ביבי - המפרק הרשמי של מדינת ישראל.
1
Replying to @netanyahu
שר החוץ הכי מוצלח שהיה למדינת ישראל אי פעם. אבל, בריאות- 0 ביטחון- 0 משילות -0 תתפטר!
3
Replying to @netanyahu
רגע, צירפת את @meretzparty לקואליציה?
Replying to @netanyahu
כשאדלשטיין סירב לציית לפסיקת בג״צ זה לא עודד לאנרכיה?