מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
הם לא הבעיה שלך אתה הבעיה של כולם
36
Replying to @netanyahu
חבורת הפחדנים השותפים הטבעיים של השותף של אבו מאזן !!!! אחד מעודד מסיבות קורונה בבלפור, השני קורא למרד, השלישי כותב ספר להציל את העולם והרביעי רוצה שנהיה מעבר לים.
3
1
28
Replying to @netanyahu
אתה מדבר על אחריות??? רק אתמול התקפלת בגלל לחץ של החרדים... #ביביתתפטר
1
1
23
Replying to @netanyahu
משוואה בישראל: נתניהו = הסתה + שיסוי.
21
Replying to @netanyahu
למה לא למרץ?
Replying to @netanyahu
לא יותר קל שאתה תתפטר ואז כל המחאה וההפגנות יפסקו באופן מיידי
1
1
21
Replying to @netanyahu
Red lines and responsibility and now f 35s to the UAE and a peace initiative with a unified Jerusalem. Purim in the US Congress remember that as well @SenSchumer @TzipiHotovely @SenFeinstein (not sure u understood that but I was Mordechai for that) now it’s Solomon & Queen Sheba
1
לא אהבתי את צורת ניסוח המכתב. מזלזל ולא מזמין שיתוף פעולה.
1
Replying to @netanyahu
חזק במכתבים!
4
2
187