שוב "אזרחי ישראל" ואחר כך רק שקרים.
התמותה בישראל, למרות הדמוגרפיה הצעירה והצוותים הרפואיים המצוינים, במצב נורא.
כ 115 מתים (למליון תושבים), בשליש העליון של המדינות הגרועות.
מאז יולי הרבה יותר גרוע.
ואתה ממשיך לעשות יח"ץ במקום להודות במצב.
השקרים שלך עושים נזק אדיר!
נכשלת!!