ברוך השם. חמוצים מיובשים מתועבים המסיתים על בסיס יום יומי מעל 25 שנים.וומעוותם את האמת.מאז מר נתניהו נחת בישראל הם בהסתה עליו וכל בני משפחתו עוד טרם נולדו הבנים.אני הפגנתי כנגד הסכמי הדמים אוסלו מאז שרבים ופרס זכרם לברכה הביאו לכאן את הרוצחים מטוניס.בושה.בוף סוף הצדק יראה ויעשה
מביך שבזה ראש ממשלה מתעסק, בלהשפיל עיתונאי שכבר התנצל. ביום שתעזוב אני אוציא שמפניה ורודה, גלידת פיסטוק ו-"חמגשית" ממסעדת יוקרה כדי לחגוג את זה שתפסיק להתקטנן על אזרחים