Replying to @netanyahu
צריך לתבוע את כל מי שמלכלך!!!!
3
1
30
Replying to @netanyahu
ומתי הילדז משלם את כל התביעות נגדו?
17
Replying to @netanyahu
ומנגד... אבל יפה לראות שכל כולך מושקע 24/7 אך ורק בעיסוק בקורונה... זו כנראה הסיבה שמצבנו הכי גרוע בעולם...
1
1
26
Replying to @netanyahu
היי תכתבו משהו אחרת בשיתוף יוצא גרוע @TopazLuk
1
Replying to @netanyahu
רק שלא יטען בטעות שאבא של אבנר הסית לרצח רבין
1
4
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים.
7
Replying to @netanyahu
שיקר ושילם ככה צריך. העם מאחוריכם, תכנסו בשקרנים בלי מורא.
4
31
Replying to @netanyahu
קורונה? משבר כלכלי? אלימות? משהו מכל אלה מוכר לך?
1
1
12