החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **
158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

23
36
375
Replying to @netanyahu
אני מודה לך שתתפטר
Replying to @netanyahu
ואז אתה מתפטר יא נוכל??
Replying to @netanyahu
לדעת להודות לאנשים שנלחמים למען החברה זו מנהיגות
Replying to @netanyahu
נוכל נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים . כל מי שמתייחס לדבריו עושה זה על אחריותו בלבד
Replying to @netanyahu
נהיית שמאלני סוציאליסט, דוגל הקצבאות. כל הכבוד. מי אמר שאתה ימני?? תלך לעזאזל כבר.
1
Replying to @netanyahu
במצב תקין לא אמורים להיות נזקקים. בכל זאת שמש העמים לא,,?
Replying to @netanyahu
עובדות
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
2
Replying to @netanyahu
אתה מבין שהעמותות קיימות כי הממשלות האחרונות לא מתפקדות גם בתחום בזה? אתה כישלון. לך הבייתה, נוכל!