החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **
158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
המספרים האלו חסרי משמעות, אין שום יכולת לשפוט, מהמספר עצמו, אם זה הרבה או מעט, אם זה נותן מענה מספק או שזה כלום. ׳משקיעים׳ זה בדך כלל מכבסה תעמולתית למה שנמצא ממילא בתקציב ואין בו שום בשורה. היום התפרסמו נתוני האוצר לפיהם חצי מצקציבי הסיוע לא חולקו. יחסי ציבור ותו לא.
2
Replying to @netanyahu
תעשה טובה ותלך הביתה רק הישרדותך האישית מעניינת אותך
Replying to @netanyahu
למה רק כמעט?
1
Replying to @netanyahu
נאשמיהו עושה בכספים שלנו כבשלו ללא שום תכנית. ללא שום תקציב. מושחתיהו למעשיהו @gantzbe @yairlapid @bogie_yaalon @Gabi_Ashkenazi
Replying to @netanyahu
תכף כולם נזקקים
1
Replying to @netanyahu
I love you, Bibi, but don't forget your Biafra people in Africa, the lost tribe of gad,