החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
الله يلعن شكلك يا يهود ونصارى الله يطلعك من ارض العرب
Replying to @netanyahu
Dear pm language I not know but my dear i want support Jews but if I can get full support from Jews' u know dear by god due to my diplomatic efforts now even in Pakistan a clue has been started that later or sooner we have to accept Israel so u need take my
1
Replying to @netanyahu
ומה עם התקציב? ??
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
#hlo मदद ban ixigo
Replying to @netanyahu
אתה אשם שיש נזקקים!!!
Replying to @netanyahu
עוד שקר...
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ו חרטטן, לך כבר הביתה
Replying to @netanyahu
קשיש מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך, שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת כבר שנים,משפחתו סובלת מתפקוד יתר מטורלל ומרושע ,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$, שרתים,לקקנים וסריסים מוכים,אלמלא היה ראש הממשלה הנכשל-שקרן של ישראל,הלב היה נכמר
GIF