החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
תוכל בבקשה להכין דו״ח מי מקבל סל מזון? לפי עיר ושכונה? לא לכאוס פשוט יהיה נחמד לראות מי צריך ומקבל עזרה ממשלתית ומי לא מקבל ולמה
Replying to @netanyahu
עזוב שטויות, עצור את המדינה וטפל בעיקר, עד שאתה לא מקבל מים חינם לבריכה במעון הפרטי בקיסריה אף אחד לא מקבל כלום.
1
Replying to @netanyahu
תארגן עבודה ולא נדבות
Replying to @netanyahu
תודה ראש הממשלה יש אנשים זקוקים לזה גאה בך מלך
Replying to @netanyahu
יא שקרן גזלן מנוול!!! זה הכסף שלנו!!! מה אתה מתאר את זה כאילו זה יוצא מכיסך?! תפסיק להשתמש בכסף שלנו לתעמולת בחירות, בשביל זה יש לך תורמים שעזרו לך לא להוציא שקל מהכיס כבר 25 שנה...
1
Replying to @netanyahu
עוד חלטורות...כדי להסתיר עוד זיגזוג שלך .. מפחד החרדים נכשלת...לך!
3
Replying to @netanyahu
עוד ספין של ביבי ספין הרכבת מה הוא לא יעשה כדי להסיט תשומת לב מהחקירות ולהיבחר שוב?? themarker.com/dynamo/1.91330…
1
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר