החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
למה לא להשוות למה שקבלו החרדים? 400 מליון?
Replying to @netanyahu
מאיזה כסף? שמאלנים שמשלמים מיסים. בקרוב לא יהיו ושיהיה בהצלחה
Replying to @netanyahu
❤️❤️❤️❤️❤️
Replying to @netanyahu
החלטתי שתתפטר יא נוכל לחיץ ושקרן. כולך אינטרסים וכולנו נשלם על זה. אתה לא תשאיר פה אבן על אבן!! שלושים שנה יקח לתקן אחריך
Replying to @netanyahu
סחתיין , בדיוק כפי שנתת לתושבי אילת 450 מליון שח,לאשקלון 80 מליון, והורדת את מחירי הדיור והמזון ב 30%. כתבו על זה שיר: מילים יפות ללא כיסוי,והבטחות ללא גיבוי, הסוף תמיד חסר סיכוי 👏
Replying to @netanyahu
אתה מאכזב אותי, כמצביע ליכוד ותומך שלך, ברמות קשות. או שאתם מאשרים לכולם לקיים אירועים והתקהלויות שאוויר הפתוח, או שאתה דופק על השולחן מתחיל למשול, ולא נותן לציבור כזה או אחר לקפל אותך.
Replying to @netanyahu
קשיש מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך, שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת כבר שנים,משפחתו סובלת מתפקוד יתר מטורלל ומרושע,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$, שרתים,לקקנים וסריסים מוכים,אלמלא היה ראש הממשלה השקרן נכשל של ישראל,הלב היה נכמר.
GIF