החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
שוחד שוחד שוחד....וגם מרמה והפרת אמונים...
Replying to @netanyahu
כמה כסף עוד תזרוק עד שתלך לקיסריה?
Replying to @netanyahu
כלום כסף בהשוואה למה שטיקונים וחרדים מקבלים
Replying to @netanyahu
שלפן עלוב זה מה שאתה. לך הביתה. אתה הורס את המדינה. ביזיון!
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. אתה מסוכן לישראל
מפעל חייו של הנוכל קורס. רבע-מאה האיש המתועב הזה מפלג, מסית, מלבה שינאה בין כל חלקי החברה - זו המהות שלו, זה הבסיס לשלטונו הרקוב. עכשיו, כשצריך לאחד כוחות למלחמה, הוא צריך לרצות כל פלג בנפרד. כל רסיס דורש את שלו כי איש לא מכיר אפשרות אחרת. חיי אדם מונחים על הכף. נו, היה שווה?
Replying to @netanyahu
אם הגדלתפ פי 3 ל18 מיליון זה אומר שבמקור היה 6 והגדלתם ב 12. יחד עם ה9 הנוספים - 21. אז איך יתווספו 27?
Replying to @netanyahu
אין על נתניהו. חושב על הכל. כל הכבוד.
Replying to @netanyahu
אני קורא לא לציית לדיקטטורה שלך, במידה שאתה ולהקת הסריסים שלך תסגרו אותנו בבתים- אני קורא לכולם לא לשמוע לכם! מי אתה בכלל שתגיד לנו מתי לצאת ומתי לא לצאת מהבית?!😡