החלטנו להגדיל את סכום התמיכה שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש"ח. בנוסף נביא 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח. **

Sep 6, 2020 · 3:54 PM UTC

158
87
11
803
אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה. אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר. אנו מחוייבים לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחות חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם.
20
43
5
382
אני מודה לכל עמותות הסיוע שעבדו איתנו היום ושעובדים בכל ימות השנה כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה.
23
36
375
Replying to @netanyahu
לא נפסיק עד שתתפטר, יא רקוב
2
Replying to @netanyahu
לא הבנתי מה הבעיה להוסיף לתפילה "ביבי הביתה" ואז גם מותר 5000 מתפללים וגם 0 נדבקים.
Replying to @netanyahu
שהבנים שלך אתה ואישתך תאכלו עד יום מותכם רק סלי נדבה אמן ואמן ..יש בי אמונה מאוד גדולה שלא לעולם חוסן
1
Replying to @netanyahu
הנה הם באיייייםםםם ימים של סבלללל
2
GIF
Replying to @netanyahu
אתם צוחקים עלינו, אף אחד מכם לא נפגע בכיס מהקורונה והניהול המזלזל שלכם.
Replying to @netanyahu
נאשמיהו מחלק את כל הכסף שלנו ועושה בו כבשלו. זה לא הכסף שלך נאשמיהו. זה הכסף שלנו. לפי איזה קריטריונים אתה מחלק? מושחתיהו נוכליהו ממשיך באותן שיטות של שימוש בכספים ללא סדר עדיפויות. ללא תכנית. מושחתיהו למעשיהו. מחריב המדינה לך מכאן. @gantzbe @yairlapid
Replying to @netanyahu
החלטנו. אמרנו. הנחינו. חירטטנו. אל תיגע בכסף שלנו ללא תכנית. אל תיגע בכסף שלנו ללא תקציב. מושחתיהו נוכליהו למעשיהו. @gantzbe @yairlapid @gantzbe @Gabi_Ashkenazi
Replying to @netanyahu
אני בהלם מזה שכתבת החלטנו, אני מבין שאתה הולך להאשים מישהו אחר בהמשך