שבוע טוב! אני מברך על ההסכם עם קוסובו שתהיה המדינה המוסלמית הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים. סרביה תהיה המדינה הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים - בהמשך לפריצת הדרך ההיסטורית עם איחוד האמירויות.
486
353
75
2,602
0
נחנו בעידן חדש של נורמליזציה ושלום - שלום שנובע מעוצמתה של ישראל. כמו יתר העולם, נמשיך להאבק בקורונה, נדאג לכלכלת ישראל, ונצא ממשבר הקורונה עם ישראל חזקה יותר מאי פעם.

Sep 5, 2020 · 5:39 PM UTC

81
90
6
899
Replying to @netanyahu
שבוע טוב אדוני ראש הממשלה.
1
Replying to @netanyahu
איזה קוסם אתה! ממש אשף ב משא ומתן חחח 🤮🤮🤮
1
Replying to @netanyahu
אני מגנה ונגעל מכל השמאלנים המפגינים נגד הממשלה ונגד ראש הממשלה בבלפור. תתבישו לכם. בושו והיכלמו לכם למרות שאני בוחר בבנט ובשקד.
1
1
Replying to @netanyahu
לא אתה הבאת הסכם עם קוסובו הנשיא טראמפ כפה אותו עליך שניכם יחד עובדים על האזרחים כדי שיבחרו אתכם ותוכלו להמשיך לשקר לכולנו על השגים מגוחכים
Replying to @netanyahu
נדאג לכלכלת ישראל בלי תקציב 3 שנים כדי לקנות את קולות החרדים חחחחח נאשם בשלושה תיקים חסר בושה
Replying to @netanyahu
עידן שנובע מהתיקים הפליליים שלך, אבא.
1
Replying to @netanyahu
כן בטח ⁦🤦🏻‍♀️⁩
Replying to @netanyahu
מעולה - אך חייבים סגר מיד.שבדיה הסוציאליסטית היא בהחלט לא דוגמא בשבילנו!
2
Replying to @netanyahu
ביבי נשאר להאבק רק בבדואים בדרום ובחמאס ואתה על גל שלא ידעת בו לטובה.!!!! 💪💪💪
1