שבוע טוב! אני מברך על ההסכם עם קוסובו שתהיה המדינה המוסלמית הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים. סרביה תהיה המדינה הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים - בהמשך לפריצת הדרך ההיסטורית עם איחוד האמירויות.
486
353
75
2,602
0
נחנו בעידן חדש של נורמליזציה ושלום - שלום שנובע מעוצמתה של ישראל. כמו יתר העולם, נמשיך להאבק בקורונה, נדאג לכלכלת ישראל, ונצא ממשבר הקורונה עם ישראל חזקה יותר מאי פעם.

Sep 5, 2020 · 5:39 PM UTC

81
90
6
899
Replying to @netanyahu
Remember oooh Khazar turkic Tribes of Palestine with your J2 H-hapologroupe(Turkish) ! Remember the Hadith 70 000 Ibn Ishaak will conquer Constantinople ! And Allah won't Let Dajjal appear before those Ibn Ishaak conquer Constantinople ! remember it Ohh Turks of Palestine !
Replying to @netanyahu
Replying to @netanyahu
אתה ער? כי קוסובו רחוקה ולא מעניינת החמאס-גיהאד כן, והם שוב יורים⁦‼️⁩ לישון בממ"ד הלילה, מה אתה אומר? #עוטף_עזה
Replying to @netanyahu
יאללה לארוז! הזקת די. עוד שלושים שנה לא נקום מהנזק שלך
Replying to @netanyahu
לישראלים עכשיו לא כ"כ מעניין השלום המדומה עם קוסובו וגם לא אבו דאבי - הרסת את הכלכלה וגם במאבק בקורונה לא הצלחת במשהו ועסוק רק בסגרים על החרדים.. תתחיל לעבוד פה בארץ קצת באם אתה רוצה לשרוד עוד
1
Replying to @netanyahu
שקרן נוכל
Replying to @netanyahu
לך הביתה, אתה ומחולל הססמאות שלך.
Replying to @netanyahu
מפתיע
Replying to @netanyahu
שקרן כל מילה היוצאת מפיך שקר היא
Replying to @netanyahu
קשה לי להאמין שתחת ניהולך נצא "חזקים יותר מאי פעם", אבל אני מקווה שתפתיע