שבוע טוב! אני מברך על ההסכם עם קוסובו שתהיה המדינה המוסלמית הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים. סרביה תהיה המדינה הראשונה שתפתח שגרירות בירושלים - בהמשך לפריצת הדרך ההיסטורית עם איחוד האמירויות.

Sep 5, 2020 · 5:38 PM UTC

486
353
75
2,602
0
נחנו בעידן חדש של נורמליזציה ושלום - שלום שנובע מעוצמתה של ישראל. כמו יתר העולם, נמשיך להאבק בקורונה, נדאג לכלכלת ישראל, ונצא ממשבר הקורונה עם ישראל חזקה יותר מאי פעם.
81
90
6
899
Replying to @netanyahu
אז אם אתה מכיר בקוסובו אתה מכיר גם במדינה פלסטינית
17
Replying to @netanyahu
מביך אחרי הסכם עם האמרויות בו עודכנו גנצי וגבי בטוויטר על ההסכם, הגיע תורו של נתניהו להכנס לנעליהם ולהתעדכן בהסכם נוסף דרך של ממשל טראמפ דרך המדייה שלו. אומרים לכם משילות!
7
Replying to @netanyahu
אתם לא אמיתיים. עד עכשיו סרבת להכיר בהם ועכשיו, טראמפ שחושש מנובמבר, הפעיל מי יודע, אלו לחצים בשביל שזה יקרה. "נירמול יחסים" מזל שלא "חוזה שלום היסטורי". 1007 מתים מקורונה, אלפי נדבקים ביום, אחוזי אבטלה מזוויעים! וזה- מה שיש לך על סדר היום?
1
Replying to @netanyahu
צא שניה, אנחנו מחוץ לבית
16
48
Replying to @netanyahu
חחחח טוב שלא הבאת הסכם סחר חליפין עם סן מרינו וו גיבז אה שיט
1
Replying to @netanyahu
מה אתה חושב שהאזרחים מטומטמים? טראמפ אילץ אותך להכיר בקוסובו כי הוא צריך עזרה בבחירות. אתה לחוץ ולחיץ, המדינה ממך והלאה. לך הביתה מושחת.
3
Replying to @netanyahu
1
GIF
Replying to @netanyahu
רה״מ, זה לא יכול לבוא במקום נתינת הדין על הכישלון שלך בניהול משבר הקורונה
2