שבת שלום אדוני ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה מקום המדינה אנחנו מאחוריך נגד אכיפה בררנית ושימוש באיומים לא חוקיים עמ להוציא מעדי מדינה עדויות שקריות להרשעתך בכל מחיר
היסטוריה אמרת?
פעם אחת בחייך תדע לכבד את מי שסללו את הדרך עבורך. הנה אחד מהם. לא שאתה ראוי לשבת על כסאו או על כסא מי מראשי הממשלה שהיו לישראל עד שהגעת והרעלת כל חלקה טובה במדינה
אגב, מה עם האיום האיראני?
הם כבר על הגדרות שלנו מול סוריה, לא?
או שבגלל ההצלחה הכבירה עם הקורונה, שכחת.
שמע, או שתסגיר את עצמך או שתברח אבל בחייאת - אסור לך לשלוט כאן שניה נוספת.
אתה אסון וסכנה למדינה.
מבין?