כינסתי דיון כלכלי עכשיו לבחינת צעדים נוספים להאצת המשק וחיזוק הכלכלה. אנחנו דנים כל הזמן בצעדים נוספים - מס הכנסה שלילי ועוד הקלות כדי לתת עוד ועוד פתרונות לאזרחי ישראל ולעסקים בישראל. אנחנו לא מרפים אפילו לרגע.
206
117
9
962
על אף שהתבשרנו על עלייה, אפילו מפתיעה, בהכנסות של מדינת ישראל בחודש אוגוסט, אנחנו יודעים שיש עדיין קשיים גדולים. יש לנו שתי משימות: גם לדאוג לבריאות וגם לדאוג לכלכלה. אנחנו הולכים לתת עוד עזרה ועוד סיוע לאזרחי ישראל.

Sep 3, 2020 · 4:40 PM UTC

60
62
4
540
Replying to @netanyahu
עלייה בהכנסות = גביית מיסים. אם למעשהו הטרמינולוגיה לא ברורה.
Replying to @netanyahu
העליה לא הייתה מפתיעה. אם היית מקשיב לפקידים באוצר במקום לשניצל כ"ץ היית יודע שהייתה צפוייה עליה מהמע"מ.
Replying to @netanyahu
Print more money. Thanks Bibi
Replying to @netanyahu
טוב מאוד. יש לך איזה חוב לנכים אל תשכח
Replying to @netanyahu
סהכ 1710 עד ספטמבר לפי המתווה הקמצני של חבר שלך שמחון 190 כפול 9
Replying to @netanyahu
בעבור מה מכרת את נשמתך לשטן, ספר לנו. דולרים? מניות? נדל"ן? בעצם זה לא חשוב. מעניין יותר לשמוע אם היה שווה. אם שווה לחיות מחצית חייך כאדם מאוס, שנוא, מתבוסס ומפרפר בשקרים ופלילים, רדוף ומפוחד, אדם שעד יום מותו לא יוכל לעשות שלום בנפשו. אפילו את השטן הוצאת פראייר עם נשמתך הבלויה.
1
1