כינסתי דיון כלכלי עכשיו לבחינת צעדים נוספים להאצת המשק וחיזוק הכלכלה. אנחנו דנים כל הזמן בצעדים נוספים - מס הכנסה שלילי ועוד הקלות כדי לתת עוד ועוד פתרונות לאזרחי ישראל ולעסקים בישראל. אנחנו לא מרפים אפילו לרגע.
206
117
9
962
על אף שהתבשרנו על עלייה, אפילו מפתיעה, בהכנסות של מדינת ישראל בחודש אוגוסט, אנחנו יודעים שיש עדיין קשיים גדולים. יש לנו שתי משימות: גם לדאוג לבריאות וגם לדאוג לכלכלה. אנחנו הולכים לתת עוד עזרה ועוד סיוע לאזרחי ישראל.

Sep 3, 2020 · 4:40 PM UTC

60
62
4
540
Replying to @netanyahu
Love u Israel 🇮🇱 from India 🇮🇳
Replying to @netanyahu
לך כשלוני תבנה בקוביות בגנון של הליכוד עם אוסף הדפרים שלך
Replying to @netanyahu
ama aiutare, non è ciò che vedi è fede, ma ciò che non vedi, perseveranza, sorelle👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨 Fratelli, capisci. Dio Padre d'Israele sa tutto, basta chiederglielo in suo nome, cuore sincero, grazie per l'amore! Grazie Mamma Santa Maria🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟Grazie a Dio, Gesu.
Replying to @netanyahu
היום חם מאוד. שימו בחוץ קערת מים כדי שממשלת החרום תתחיל לתפקד בנושא הקורונה...
Replying to @netanyahu
הכל טוב ויפה!נכון לעכשיו פועלת התוכנית:רשת הביטחון הכלכלית שבהאחת לחודשיים מקבליםמענק.אז מדוע,בישראל שוםדברלא פועללפי ההוראותוהזמן?!איךקורה שחודש אוג'הסתייםוהפעימה שליולי אוג' טרםניפתחה?איך?למהלא נוכל ליהנותאנו העצמאים מפעימה זו לקראתהחגשהריהחלטתם לאלהעניקמענקיםמיוחדיםלחג,למה?!😡
Replying to @netanyahu
מציע שבני גנץ כראש ממשלה חלופי ינהל את ישיבת הממשלה הבאה, מאחר ואתה לא מצליח. מי שיגיע יגיע. לפחות חצי ממשלה תתנהל
Replying to @netanyahu
מה עם תקציב? למה אתם עובדים על תקציב דו שנתי כבר?
Replying to @netanyahu
מה עם הכסף ממתווה הגז?