כינסתי דיון כלכלי עכשיו לבחינת צעדים נוספים להאצת המשק וחיזוק הכלכלה. אנחנו דנים כל הזמן בצעדים נוספים - מס הכנסה שלילי ועוד הקלות כדי לתת עוד ועוד פתרונות לאזרחי ישראל ולעסקים בישראל. אנחנו לא מרפים אפילו לרגע.

Sep 3, 2020 · 4:40 PM UTC

206
117
9
962
על אף שהתבשרנו על עלייה, אפילו מפתיעה, בהכנסות של מדינת ישראל בחודש אוגוסט, אנחנו יודעים שיש עדיין קשיים גדולים. יש לנו שתי משימות: גם לדאוג לבריאות וגם לדאוג לכלכלה. אנחנו הולכים לתת עוד עזרה ועוד סיוע לאזרחי ישראל.
60
62
4
540
Replying to @netanyahu
אתם הכל חוץ ממרפים! מרפים בשביל החרדים הערבים ומפקירים את כולנו. רבנים מיושנים פגעו לכל אורך ההיסטוריה בעם ישראל בגלל מיושנות. הם לא איפשרו לקהילות שלהם לעזוב את רוסיה ופולין אחרי הפוגרומים ולעלות לאי. לא איפשרו בריחה מהנאצים והיום לא מאפשרים חיים מודרניים וגוזרים עוני ומחלות
Replying to @netanyahu
אתה אפס בכלכלה. ההצגה נחשפת והמלך הוא עירום!
Replying to @netanyahu
שקרן חרטטן
Replying to @netanyahu
רק עכשיו הבנתי מהיכן הגיע ההחלטה על סכום 750 ש"ח של המענק שחילקת לעם היושב בציון בחודש שעבר, 500 ש"ח עבור קנס על אי עטיית מסיכה בחום של 40 מעלות, ו- 250 ש"ח נוספים עבור כפל קנס אוטומטי למי שלא הספיק לשלם תוך 60 יום,
Replying to @netanyahu
murderer.
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים ו...איך קוראים למי שמאפשר מכירה של צוללות ומשובחות ומטוסים מתקדמים למדינות ערב בעבור בצע כסף? ברח ביבי ברח
Replying to @netanyahu
שלום תמורת מטוס ❤️
Replying to @netanyahu
תתפטר ולך למשפט. זה יעזור לנו הרבה יותר!
Replying to @netanyahu
כן,ברור..אתה מאוד עסוק..🤦‍♀️
נדמה שמנהלי הסושיאל של ביבי הבינו כמה זה מגוחך שהם שיתפו את זה מהדף של האיש שיש לו סמכות לצמצם את ההפגנות *ולא עושה* את זה. או שהם נבהלו מהמון התגובות השליליות.