כינסתי דיון כלכלי עכשיו לבחינת צעדים נוספים להאצת המשק וחיזוק הכלכלה. אנחנו דנים כל הזמן בצעדים נוספים - מס הכנסה שלילי ועוד הקלות כדי לתת עוד ועוד פתרונות לאזרחי ישראל ולעסקים בישראל. אנחנו לא מרפים אפילו לרגע.

Sep 3, 2020 · 4:40 PM UTC

206
117
9
962
על אף שהתבשרנו על עלייה, אפילו מפתיעה, בהכנסות של מדינת ישראל בחודש אוגוסט, אנחנו יודעים שיש עדיין קשיים גדולים. יש לנו שתי משימות: גם לדאוג לבריאות וגם לדאוג לכלכלה. אנחנו הולכים לתת עוד עזרה ועוד סיוע לאזרחי ישראל.
60
62
4
540
Replying to @netanyahu
אתם לא מרפים??? מתי אי פעם תפסתם?????
1
Replying to @netanyahu
חחחח....ממש מצחיק אתה.
Replying to @netanyahu
אתה פשוט ביזיון למדינת ישראל ולעם היהודי
Replying to @netanyahu
ביבי ,אתה מלך ...הקורונה . הכישלון הזה רשום על שימך . זה באשמתך (יבוא חרדים ואברכים מארצות הברית ) וניהול המשבר בצורה חובבנית . קח אחריות ולך ... צא דיבוק ,צא!!
1
Replying to @netanyahu
שקרן!!!! מנהיג כלומניק!!!! כל היום עסוק בעצמו ובלשקר לעם!!!! כמה נמוך עוד תרד??!!
Replying to @netanyahu
אתה והממשלה שלך כשלון ענק אחד הכשלונות הגדולים בתולדות המדינה!! הגיע זמנך להניח את המפתחות וללכת הביתה🤬🤬 כושל, מושחת, שקרן.
1
מה עם מקבלי הקצבאות? הם בקנטים.
Replying to @netanyahu
בני גנץ! @gantzbe קח פיקוד עבר אז על מצב חירום!! קח שליטה והטל על פיקוד העורף את משימת חייך לטפל במשבר הקורונה!! בלי טריקים ובלי שטיקים גלה עמוד שדרה והצל את ישראל מהאיש הנ ורא הזה שרוצה לחסל את המדינה בכוונה כדי לשלוט לנצח. בני ה צ י ל ו !!