כינסתי דיון כלכלי עכשיו לבחינת צעדים נוספים להאצת המשק וחיזוק הכלכלה. אנחנו דנים כל הזמן בצעדים נוספים - מס הכנסה שלילי ועוד הקלות כדי לתת עוד ועוד פתרונות לאזרחי ישראל ולעסקים בישראל. אנחנו לא מרפים אפילו לרגע.

Sep 3, 2020 · 4:40 PM UTC

206
117
9
962
על אף שהתבשרנו על עלייה, אפילו מפתיעה, בהכנסות של מדינת ישראל בחודש אוגוסט, אנחנו יודעים שיש עדיין קשיים גדולים. יש לנו שתי משימות: גם לדאוג לבריאות וגם לדאוג לכלכלה. אנחנו הולכים לתת עוד עזרה ועוד סיוע לאזרחי ישראל.
60
62
4
540
Replying to @netanyahu
זאת בדיוק הבעיה... תרפה נשמה.. תרפה... שחרר מאיתנו כבר.. #ביביתתפטר
1
Replying to @netanyahu
עד שלא תכניס את המגזר הציבורי אל מתחת לאלונקה, המצב לא ישתפר.
Replying to @netanyahu
חח גרעון כבר 8.1% מהתוצר, רואים שאתם לא מרפים
1
56
Replying to @netanyahu
אמר בנו של הנאשם מבלפור: "עד שנתניהו הגיע היתה כלכלת תפוזים".
4
Replying to @netanyahu
קשה להאמין שאתה עושה משהו למעננו אדוני . הכשלון מהדהד , אין בטחון סוציאלי ואין תקווה . כדי להאמין שאתה עושה משהו למען כולנו . תתחיל בבית . מחק את המנגנון המשסה של בנך . תתחיל שם !
3
מרפים ועוד איך!
1
Replying to @netanyahu
איזה עוד צעדים? מכרת צוללות למצרים, מכרת מטוסי F-35 לאמירויות, מה עוד? תמכור פצצה אטומית לאיראן ויהיה קומפלט.
2
Replying to @netanyahu
הפתרון מול העיניים שלך
שלום לכם, כאן יובל מצוות המחקר, והפעם אני רוצה לדבר אתכם על חבילות הסיוע הכלכלי בעולם לעומת ישראל, ואיך היציאה ממשבר הקורונה יכולה גם לבלום את חלקנו במשבר האקלים. מאז שהקורונה תקעה מקל בגלגלים של הכלכלות מסביב לעולם, עסוקים טובי המוחות הכלכליים בעיצוב תוכניות הסיוע > @netanyahu
Replying to @netanyahu
I like the fact that there are Coca-Cola bottles on meeting tables 😁😁