במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
תתפטר יא דרעק
Replying to @netanyahu
חרדי שנבדק פראייר
Replying to @netanyahu
Too late, sorry.
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך? אתה האשם! שוחד, מרמה והפרת אמונים! לך!
Replying to @netanyahu
שחרר אותנו כבר מהנוכחות שלך ! ואז האמון במערכת יגבר ונבצע מה שצריך,כל מה שיוצא לך מהפה סילוף האמת ! תן לפרופ גמזו לנהל בלעדיך ואז נדע שהכל בשבילנו ובעדנו!
Replying to @netanyahu
לא הבנת עד עכשיו שאתה לא טוב? כמעט 1000 מתים בזכותך לא מספיק? לך הביתה כשלון
Replying to @netanyahu
I love your country sir..... Jay hind
Replying to @netanyahu
יצייתו לאחר הפסקת הפגנות בבלפור
Replying to @netanyahu
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל מי שלא אני, כדי שאני לא אהיה חולה אני. אני הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של אני ואני וחלקכם.