במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
קודם שיפסיקו את המחאות ההמוניות האלה !! מעבר לכך שזה פיגוע קורונה !!! הציבור רואה מה שהולך שם..ואיך המשטרה בגץ ומשרד הבריאות מתעלמים מכך..זה משפיע באופן תת מודע. אם שם אפשר וכביכול לא קורה כלום ( לפי התקשורת כמובן ) . אזי בעצם אפשר להמשיך כמעט כרגיל. ( המחאות הן רמזור ירוק לציבור
Replying to @netanyahu
מלך הקורונה העולמי!
Replying to @netanyahu
מנהל קורונה כושל!! קברניט של ספינה טובעת! נכשלת בכל דבר שניהלת! תתפטר
2
Replying to @netanyahu
לא תקבל מאיתנו שיתוף פעולה הפעם. שלח אנשים לרחוב החרדי ותראה ותשמע מה חושב עליך הציבור הכי נאמן לך בעשור האחרון. ביבי. חשב מסלול מחדש..........
3