במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
מכל העולם התקשרו אליך לשאול איך הצלחת להגיע למקום הראשון?
1
Replying to @netanyahu
מבקשים שלא תתן אף עצה. לא סומכים עליך בכלום. אתה שרלטן שעושה הכל כדי לברוח מהמשפט. סומכים רק על פרופ גמזו והצוות הרפואי המקצועי. שרלטן נאשם לך מכאן
Replying to @netanyahu
ואני מבקש שתיקח אחריות ותתפטר. כישלון הטיפול במשבר הקורונה, הוא המחדל הכי חמור שהיה כאן מאז מלחמת יום הכיפורים. גולדה מאיר לפחות הבינה(גם לנוכח המחאה הציבורית) שלמרות שהיא ניצחה בבחירות שהיו לאחר המלחמה, היא לא יכולה להמשיך. לה היה מצפון שייסר אותה ואצלך כלום. עסוק רק בעצמך.
1
Replying to @netanyahu
מה עם איזו הצהרה בפריים טיים?
Replying to @netanyahu
ואני מבקש את עזרת אזרחי ישראל לבלום את תחלואת השחיתות, ההסתה, והשקרים שאתה מפיץ. בואו לבלפור!
5
Replying to @netanyahu
אין מצב שאשתף פעולה עם נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים
Replying to @netanyahu
לך קיבינמט נוכל
Replying to @netanyahu
אני לא משתפת פעולה עם אנשים ששונאים אותי.