במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה, למה ביום שני? למה לא עכשיו? למה לתת לעוד 10,000 איש להידבק ושידביקו עוד 30,000? אתה צריך לקבל החלטה לא פופולרית ולומר לחרדים ולערבים להתכנס ולהיות בסגר. עכשיו. עכשיו.עכשיו. זה לא ייגמר בלי הוראה תקיפה. ומי שזה לא מוצא חן בעיניו, שיתפטר עכשיו, ברגע זה. בהצלחה
Replying to @netanyahu
מדוע יש לימודים בערים כתומות? על פי מתווה הרמזור לא אמור להיות לימודים.
Replying to @netanyahu
שכחת להוסיף את הסרטון מה קורה שעושים אפצ'י ואיך מקנחים את העף. בושה!
Replying to @netanyahu
כישלון, קווים לדמותו.
Replying to @netanyahu
ומי אדוני?
Replying to @netanyahu
רק שלא יפריעו לך לעבוד 🙏 אני בטוח 100% שגם מהקורונה והמצב הכלכלי אתה תוציא אותנו בס"ד 🙏
Replying to @netanyahu
אתה מנהל הארוע או יועץ?
Replying to @netanyahu
רק שכחנו הפעם איך הטישו.שכחנו איך להתעטש.