במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
תרגמתי, כדי שיגיע למי שצריך את זה באמת... איך פרעגן די קוואַפּעריישאַן פון אַלע ישראל בירגערס צו צאַמען די קרענק. נאָכגיין די געזונט גיידליינז. דאָס איז וויכטיק פֿאַר די געזונט פון יעדער איינער פון איר.
2
Replying to @netanyahu
Just one Our Father Prayer, of God the Father of Israel! Gesu Cristo, and Ave Maria of our Mother crowned with🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟, more Israele citizens do, the better, God gives free will, not forced, will help dramatically! Grazie Benjamin Fratello, Sorrelle👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨Fratelli!
1
3
Replying to @netanyahu
שיתוף פעולה לא יהיה. סוף פסוק.
3
Replying to @netanyahu
לא נוותר עד שביבי יתפטר!
Replying to @netanyahu
מוצש בלפור!
Replying to @netanyahu
כולם מוצש בבלפור !!!!! עד שהמושחת ואשתו קן הקוקיה יעזבו
Replying to @netanyahu
נכשלת, זה גדול עליך...
1
Replying to @netanyahu
חחח סבאל'ה אתם חיים בסרט אף אחד לא יקשיב לסגר. שחרר
7
Replying to @netanyahu
חלאת אדם. על מי אתה עובד?! איפה יש כאן מגיפה?? לפי הלמ''ס מס' הנפטרים ב20 דומה ל19, גם אז הייתה מגיפה??? לא יצליחו לכם יותר סגרים, העם לא יתן לזה לקרות!
2