במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
ביבי! במצב קשה זה, אני סומך רק עליך. שאלוהים ייתן לך בריאות טובה, להנהיג אותנו עוד שנים רבות. לך, לשרה רעייתך היקרה, ליאיר ואבנר היקרים.
1
Replying to @netanyahu
קח אחריות על הכישלון המהדהד שלך. קח את המשפחה המטורללת שלך ולך כבר הביתה.
1
Replying to @netanyahu
אל תבקש שיתוף פעולה - תפעל!
Replying to @netanyahu
מצביע ליכוד, ש"ס ויהדות התורה נשמע להנחיות? הממממ מה? מה פתאום!
Replying to @netanyahu
אני מבקש אכיפה חריפה וקשה, כלפי כל פרחח שיפר את הוראות רשויות החוק, אנחנו בשעת חירום.
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
6
Replying to @netanyahu
והעם מבקש ממך להתפטר . בו נעשה דיל . אנחנו נשמור מרחק ואתה תתפטר ותעזוב את הארץ כמו שתכננתה אם לא היה מסתדר לך פוליטית . חמדן שקרן .
Replying to @netanyahu
מה, אתה עוד פה?
Replying to @netanyahu
אולי תתחיל לעשות גם משהו שאינו רק לטובת עכוזך?
1