במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
אני נשמעת, עכשיו תורך... בזמן שאזרחים חוטפים קנסות כשמבצבץ להם רגע האף, האף השקרני והארוך שלך נמצא רוב הזמן מחוץ למסיכה. אתה מוזמן על הדרך להגיד גם למירי רגב, אוחנה ואקוניס שגם הם לא מעל החוק. הם נפגשו עם חולה מאומת והיו צריכים להיכנס לבידוד.
1
3
Replying to @netanyahu
למי שיש טיפה אנטליגנציה והגיון בריא. האיש הזה משקר לכם. נגיף יש, מגיפה אין. האיש הזה מבקש מכם לשמור על הנחיות משרד הברחאות והוא עצמו חותר תחת ההנחיות האלה. והאינטרס של האיש הזה הוא לחבות את פיק המגיפה. זה האיש הכי פחות אמין בישראל היום.
1
Replying to @netanyahu
סיימת את תפקידך לך הביתה - צריכים להגביר את ההפגנות נגדך ולא רק בבלפור, התחלת בגזירות תשס"ג ואתה ממשיך בגזירות תש"ף ביחד עם שותף שלך להסתה המסית והמדיח גמזו, נדאג לך למנות קרב במעשיהו
1
Replying to @netanyahu
כל אזרחי המדינה? גם הערבים שנוהרים לקלפיות?
1
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה זה לא יעזור ההפגנות מול ביתך אלפים ששמים את הפון שלהם במצב טיסה כדיי שלא יזהו את מיקומם ,אל תפחד מהלחץ הכלכלי ,הבריאות יותר חשובה ,אנחנו מודאגים יש מיעוט שחושב שאין קורונה כלל ,קח את המושכות כמו שרק אתה יודע ,רוב העם בדיעה של סגר כללי ומיד !
1
1
Replying to @netanyahu
איפה ״הנחתי״? פתאום הוא מדבר בלשון רבים? למה?
4
Replying to @netanyahu
Don’t forget the on purpose China virus #ONPURPOSE
1
1
Replying to @netanyahu
שקרן מדופלם, אף אחד כבר לא מאמין לך. ynet.co.il/news/article/HJPO…
Replying to @netanyahu
נכון! לפני שמתלוננים על שטויות כמו רעב צריך לזכור שהעיקר זה החיים עצמם!