במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

95
49
5
408
Replying to @netanyahu
החרדים הם עדיין לא "כל אזרחי ישראל"
1
9
Replying to @netanyahu
פתאום במקום "הנחיתי" זה "החלטנו".
Replying to @netanyahu
מה???? זה צעד מטומטם.! ירושלים היא עיר אדומה אבל רוב השכונות בה ירוקות חוץ מהשכונות החרדיות והם בכלל לא מתערבבים ביננו.. מה ההגיון?
1
Replying to @netanyahu
אדוני נכשל בקורונה אדוני לא אוהב כשלונות אדוני מדבר ברבים אדוני שולח סריסים כדי לבדוק איזה טיעון ידבק בנו, שאיתו אפשר יהיה לנקות את החרפה -מחאת המונים היא הכשלון בניהול ודירדור המדינה-היא האשמה הבלעדית בגללה יש קורונה כאן בגלל שאנשים יוצאים לזעוק ולמחות שאין טיפול בקורונה אדוני
Replying to @netanyahu
תזכורת ידידותית שהקורונה היא חלק ממשבר האקלים, ושהיא רק ההתחלה
היי, זה אלכסנדר מתא המחקר. משבר הקורונה זה מבאס, וגם משבר האקלים זה מבאס. והכי מבאס זה שהם קשורים זה בזה. נציגי שלושה ארגונים חשובים: ארגון האומות המאוחדות, ארגון הבריאות העולמי והקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF), פרסמו בעיתון הגרדיאן פנייה משותפת בה הם אמרו >
1
Replying to @netanyahu
כבוד רה״מ, העם מבקש את שיטוף הפעולה שלך. היגיע הזמן שתסכים להודות ותצהיר ״נכשלתי בניהול משבר הקורונה״ ותקבל את ההחלטה להחזיר את המנדת רה״מ שקיבלתי מהנשיא המדינה. די, תפנה את הבית ברח׳ בלפור. זה חשוב! לבריאות שלך ושל העם, ולאיחוד העם.
Replying to @netanyahu
אתה לא נישמע להנחיות, אתה עושה מה שאתה רוצה בממשלה. לא משתף את שרי הביטחון, והחוץ. בהסכם שלום עם מדינה עוינת. אז היום אתה מבקש מהאזרחים להישמע להנחיות. שאתה בעצמך לא נישמע להנחיות.