במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
כשלון
Replying to @netanyahu
הייתה צריך לעשות זאת בקיץ. מה חשבת היית קורה בקיץ וחזרה ללימודים. תתפטר
Replying to @netanyahu
פתאום זה החלטנו ולא החלטתי.....
Replying to @netanyahu
אתה לא מטפל בקורונה אתה עסוק במשפט שלך! תניח לנו
Replying to @netanyahu
ומי אשם בזה יא באבא?
Replying to @netanyahu
אבאלה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
Replying to @netanyahu
עזוב אותך מקורונה , זה לא מעניין. תמשיך להתרכז בלשקר ולאחז עיניים, להסית נגד שומרי הסף שאתה מינית. תמשיך לברך בשיחות טלפון מטופשות זוכי תכניות ריאליטי בטלויזיה ונוסעי טיסה משמימה לאיחוד האמירויות. זה מה שחשוב לא מלחמה בקורונה וטיפול בכלכלה הקורסת.
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים גם אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלך למיגור הקורונה, בקשה קטנה קטנטנה...................................... יאללללללה לך הביתה !!!!!!