במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול.
לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.
Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC
336
134
31
949
0











