במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
הי אבל יש לנו טיסות ישירות לדובאי . אדוני ראש הכישלון. מי התקשר אליך היום המשיח ? לך
Replying to @netanyahu
Let’s open up for tourism from the USA 🇺🇸 🇮🇱
Replying to @netanyahu
אבל זה שערים לא אדומות לא אומר שאין חולים בהם... או שלא נדבקים בהם. אז מה הלוז? אתם תבריאו את בני ברק ואלעד אבל תל אביב , חולון, בת ים, חדרה, נתניה, רמלה הולכים להיות מדגרות חדשות של קורונה? סגר מלא עכשיו!
1
2
Replying to @netanyahu
משהו מתבשל כאן
Replying to @netanyahu
נכשלת! תתפטר!
Replying to @netanyahu
Il faut savoir prendre des décisions.
Replying to @netanyahu
GO TO HELL
Replying to @netanyahu
אבאלה', סיפרת לכולנו שאתה אכבר מנהל שבעולם. בתכלס' על בסיס הניהול שלך את ארוע הקורונה לא הייתי נותן לך להיות במשמרות זה"ב. הזקת מספיק, אבא. שחרר. #ביביתתפטר
1
3