במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
שכחת להגיד שמנהיגים מכל העולם מתקשרים אליך לקבל עצות איך הבאת אותנו לקסטרופה הזאת...כי גם הם רוצים ללמוד מנסיונך.
Replying to @netanyahu
חיכינו לך במהדורת החדשות ב-20:00 בערב לשמוע אני ואני ואני במקום הראשון בעולם בהדבקות. אבל לא הגעת. היו כנראה הרבה טלפונים ממנהיגי העולם לשאול איך הצלחת להיות ראשון, מה הסוד?
Replying to @netanyahu
יש לך במה להתגאות, אנחנו מקום ראשון בעולם בנדבקים .
Replying to @netanyahu
תחזיר את הדירה בניו יורק למדינה .שמעת ?
1
18
Replying to @netanyahu
קורונה משרתת אותך, זבל
Replying to @netanyahu
חבל איבדת את השליטה מאז החיבור המוזר לגנץ.
1
Replying to @netanyahu
מילון נתניהו: הצלחות זה ביחיד, כשלונות זה ברבים. מודל לחיקוי 🙄
37