במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
זה רק אתה אבאלה, בועדת חקירה שתבוא עלינו לטובה אתה ראשון יא אבא
1
Replying to @netanyahu
לא שמענו על לקיחת אחריות בכשלון של מישהו? כלומר זה כמובן כולם חוץ מראש הממשלה.
2
Replying to @netanyahu
אפס מאופס. זה מה שקורה כשיש ראש ממשלה שמסובך בפלילים וכל מה שמעניין אותו זה המשפט שלו. מספר אחת בעולם בהדבקות!! עוד הישג של נתניהו!
3
Replying to @netanyahu
די נמאסת מושחת שפל וקמצן עלוב, אתה כל כך פטתי שזה בושה. צא לנו מהחיים חלאה, לך עם משפחת הביבי ם הנתעבים שלך לגנוב במקום אחר, אתה רודף בצע עלוב, מלך הנבערים והחשוכים. עוכר ישראל מהסוג השפל ביותר
Replying to @netanyahu
במשך חצי שנה לא הקמנו מערך חקירות אפידימיולוגיות. את הנאשם מעניין משהו אחר: שוחר, מרמה והפרת אמונים
Replying to @netanyahu
מנהיגים מכל העולם מתקשרים ומציעים סיוע למדינת ״הסטרטאפ ניישן״
2
Replying to @netanyahu
נכשלת!!! הרסת את המדינה, הכלכלה, הבטחון, הבריאות, התקשורת, התחבורה וכל מה שנגעת. לך טפל באשמה הפלילית שלך וצא לנו מהנשמה. החדרת את חולי הנפש הפאגנים עם החבר הדמיוני שלהם לתוך הדם שלנו כעלוקות רק בשביל לקבל את תמיכתם כדי למשוך עוד קצת זמן מחוץ לכלא. לך כבר!
Replying to @netanyahu
עדיין מתקשרים מכל העולם?
3