במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
להתרשמותי, לפחות מחצית מהאנשים בערים (הבלתי אדומות, בינתיים) בהן אני מסתובב לא חובשים מסכות על פניהם גם במקומות צפופים ואין כל אכיפה. מסתמן שהמשטרה ויתרה על אכיפה, אולי משום שלדעתם זה עושה להם יח"צ שלילי.
2
17
Replying to @netanyahu
הקורונה היא חלק ממשבר האקלים שכבר התחיל. אלה החיים עצמם וזה הזמן לפעול, אז פעל! #משברהאקלים #זההזמןלפעול
היי, זה אלכסנדר מתא המחקר. משבר הקורונה זה מבאס, וגם משבר האקלים זה מבאס. והכי מבאס זה שהם קשורים זה בזה. נציגי שלושה ארגונים חשובים: ארגון האומות המאוחדות, ארגון הבריאות העולמי והקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF), פרסמו בעיתון הגרדיאן פנייה משותפת בה הם אמרו >
2
2
Replying to @netanyahu
בא נראה אותך סגור בבית בלי אפשרות יציאה
Replying to @netanyahu
למה שלא תעשה מסיבת עיתונאים בטלויזיה הערב, ותעשה את התנועות האלו עם הידיים בשידור חי. תגיד "נכשלתי בניהול המשבר, הבאתי את המדינה לשיא הנדבקים לנפש בעולם". תתאמן על זה, סבא. ואז תאשים מישהו.
1
8
Replying to @netanyahu
איפה רונית הביביסטית שתעשה שמח וכיפק למנהיג?
3
Replying to @netanyahu
כולם לבלפור במוצאי שבת!
Replying to @netanyahu
גרמת להרעת המצב כדי שיהיה תירוץ למניעת הפגנות.
Replying to @netanyahu
כבוד רה״מ, במשך חודש ימים, בזבזתם את הזמן בדיוני סרק בנושא ניהול משבר הקורונה, היום התעוררת מול שוקת שבורה, וסוף כל סוף קיבלתה את המלצתו של פרופ׳ גמזו, שיתכן שזה כבר מאוחר. נכשלתה בניהול משבר הקורונה. לך הביתה נ. ב. בחודש הזה העיסוק העיקרי שלך היה המשבר עם ״כחול לבן״
3