במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
בקנדה משיגים אותך 🙋‍♂️ reuters.com/article/us-healt…
Replying to @netanyahu
Two lion in world India & israel
Replying to @netanyahu
A plague on your house
Replying to @netanyahu
נכשלת!!!! לך כבר!!! שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לא נוותר עד שתצא מחיינו!!!
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
מה עם תקציב המדינה? איך אתה מתנהל ?
Replying to @netanyahu
כישלון שלך!! לא השמאל , לא מרידור, לא רבין - שלך!! ושחרר את דירת השגריר בניו יורק חתיכת קמצן גנב . משפחה של פרזיטים.