במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
אתה נוכל שקרן ומושחת, אף אחד לא מאמין לשום מילה שלך או של המשת"פים המשרתים אותך. אגב, אין שום הוכחה שהסגר משפיע על מס' המתים. (מקור הקטע: zman.co.il/115716/)
1
3
Replying to @netanyahu @coinabs
The last of the Twilight zone marathon was “Obsolete Man” and I thought this could be your future under anything other then the freedom of Americanism 2020.  There I said it🇺🇸😎 1.Obsolete Man - The Twilight Zone youtube.com/pAOT3zJCc8Q
Replying to @netanyahu
I don't even understand ur words but as you are one of best friend of india ... I must say जय श्री राम to you..
1
1
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה כושל בכל פרמטר, נכשלת בטיפול בקורונה, נכשלת בטיפול במשבר הכלכלי. לך הביתה!
4
Replying to @netanyahu
נגיע לבלפור עד שתלך . סגר לא סגר. אנחנו בבלפור עד שתלך
Replying to @netanyahu
מוצש בבלפור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Replying to @netanyahu
תשובה אחת יש לנו, מוצש בבלפור !!!
Replying to @netanyahu
לא נוותר עד שביבי יתפטר! מחר כולנו בבלפור בקיסריה ובגשרים !!!!!
Replying to @netanyahu
נכשלת. זה פשוט גדול עליך.
1