במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
צריך סגר מיידי בערים אדומות, וסגר בערבי בחגים ואולי בחגים עצמם.ולאסור את הטרוף של אומן.הם יביאו עוד קורונה לפה,ואם חלילה תהיה עלייה באוקראינה,הם יאשימו את היהודים כמובן, אם כבר מדברים על אנטישמיות שמושרשת להם בדם כידוע לך.
Replying to @netanyahu
מכל העולם מתקשרים לצחוק על ביבי
1
Replying to @netanyahu
בהתחלה זה היה ״עבדתי״, ״הנחיתי״ ״הוריתי״ ״החלטתי״ עכשיו כשהכשלון מזעזע זה ״החלטנו״. כמו שנאמר לכשלון אבות רבים.
1
Replying to @netanyahu
בגללך אנחנו במצב הזה! אתה אשם! לא יודע להעביר סמכויות ולא מסוגל. ההחלטות השגויות והמטומטמות שלך עולות לנו בבריאות. תתבייש, איש מנותק שכמוך, בסטה בשוק לא הייתי נותת לך לנהל. לך הביתה!
1
Replying to @netanyahu
עושה רושם שנכשלת.
1
Replying to @netanyahu
אתה יכול לקפוץ לי!
1
Replying to @netanyahu
גמזתם את גמזו. הגזמתם.
1
Replying to @netanyahu
שקרן, אתה מנהל את הקרקס והאחריות עליך. עכשיו יבואו מכל העולם להתייעץ אתך איך מפיצים מחלות. נסה פעם לקחת אחריות על מה שקורה פה.