במשך חודש שלם היינו ברמה של תחלואה גבוהה אך יציבה. בימים האחרונים חלה עלייה, ועלייה דרמטית מאוד אתמול. לכן החלטנו היום בקבינט הקורונה לעשות מאמץ בלימה מיידי ולהפעיל סגרים על הערים האדומות שמהן יוצאת הדבקה גם בתוך הערים עצמן וגם ליתר אוכלוסיית ישראל.

Sep 3, 2020 · 2:51 PM UTC

336
134
31
949
0
אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אזרחי ישראל על מנת לבלום את התחלואה הזאת. הישמעו להנחיות הבריאות. זה חשוב לבריאות של כל אחד ואחת מכם.
95
49
5
408
Replying to @netanyahu
בלימה, סיבוב, נסיקה?
Replying to @netanyahu
במשך חודשים בראש ממשלת ישראל מכהן אדם שכל תכליתו בריחה מאימת הדין. לכן החלטנו לעשות כל מאמץ לשחרר אותו מעול הנהגת המדינה, והתפנות לעיסוק בתיקיו: שוחד, מירמה והפרת אמונים.
1
9
Replying to @netanyahu
שטיבי ועודה ידאגו לערביים הישראלים מאשר ללכת להפגנות ולהדביק עוד ערביים
משרד הבריאות פרסם את הרשימה המלאה של היישובים האדומים - קורונה רובם הערים ערביות וחלק מחרדים - צריכים לחסום את היציאה מהערים האלה לציבור ו haaretz.co.il/health/corona/…
1
1
4
Replying to @netanyahu
בלי סאונד זה נראה בדיוק ככה:
1
1
4
0
Replying to @netanyahu
איזה כיף שאתה מוסיף גם תנועות ידיים
Replying to @netanyahu
החלטנו? נתת לוועדה להחליט! תמשיכו לספר שה"שמאלנים" הם "מפיצי מגיפות".
Replying to @netanyahu
לא מספיק - הדרך היחידה להתמודד עם מגפות היא סגר.סגר חלקי לא יעיל.יש להטיל סגר כללי. על מערכת החינוך יש להטיל סגר עד מציאת חיסון (בעוד שנה).להעיף את גמזו עם קישקושי הרנמורים. זה טוב למחקר למגפה הבאה כשהיא בהתהוותה,לא עצירת מגפה בממדים של היום.חבל שנכנעת לסוציאליסטים ופתחת מהר מדי
3
7
Replying to @netanyahu
כל ההבדל בין ביבי-לנד למדינה שמנוהלת בצורה נורמלית - בשני גרפים פשוטים: - דנמרק וישראל עברו את הגל הראשון בצורה מאוד דומה מבחינת כמות הנדבקים - מאז, כמות הבדיקות שמבצעים בדנמרק היא כפולה ממה שיש אצלנו - לעומת זאת, כמות הנדבקים המאומתים בדנמרק נמוכה בערך פי עשר #ליגה_אחרת
Replying to @netanyahu
אתה אסון גדול למדינת ישראל
37