שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
הייתה אמורה להיות כאן איזו בדיחה שלא הבנתי?
Replying to @rozent11 @netanyahu
ערבים לא מטרידים אותך? רק יהודים עם פאות...
Replying to @netanyahu
מר ביטחון, כמה נסגר מענק לחמאס החודש?
Replying to @netanyahu
מזל טוב! ייצא לך כבר לחתום על מסמך המפרט ניגודי עניינים, כפי שבא כוחך התחייב בפני בג״צ? מה, עדיין לא? לא יכול להיות!
Replying to @netanyahu
הוא הודה לך על הצוללות ? והבן דוד גם התקשר ...
Replying to @netanyahu
Gerçek barışı 🇹🇷 destekler.Sayin başkan Filistin topraklarını yeterince elde ettiniz,artık bölge ülkelerinden toprak talep edin ve Filistin halkını değerli kılın. Türkiye'nin dostluğu kaybedilmemeli, biz israillileri severiz;onlarda Türkleri.
Replying to @netanyahu
טוב ששמת תמונה שלך
Thanks, bot