שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
Replying to @netanyahu
Can’t wait for the day the only thing countries in the Middle East complain about is trade and sports
1
2
Replying to @netanyahu
שלם תמורת ויתור על הסיפוח. שלום תמורת מטוסי קרב מתקדמים.
2
3
Replying to @netanyahu
ספרת לו בשיחה שאתה תתחיל בינואר 21 לבקר בבית המשפט המחוזי בירושלים 3 פעמים בשבוע ? ספרת לו שאתה נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים ? ספרת לו שכל יום שישי ישנם אלפי מפגינים מול מעונך בבלפור ? אלו הדברים החשובים שידעו עליך וגם יזכרו ממך.
1
2
Replying to @netanyahu
🌹⁦🇪🇬⁩⁦🇮🇱⁩🌹⁦🇮🇱⁩⁦🇪🇬⁩🌹
1
3
Replying to @netanyahu
א-סיסי ממתין גם ל- f35 בונה עליך😂⁦‼️⁩ #ביביתתפטר #צוללות #UAEIsrael #Egypt
1
1
6
Replying to @netanyahu
יצא לכם להחליף מילה על צוללות התקיפה המתקדמות שאישרת להם לקנות תוך הסתרת המידע משר הביטחון, הרמטכ"ל והקבינט?
12
Replying to @netanyahu
ביבי . יצאה לי נפיחה קלה. תעשה מסיבת עיתונאים . בקרוב אצלך
1
4
Replying to @netanyahu
תתבייש לך.
5
Replying to @netanyahu
תתבייש לך
7
Replying to @netanyahu
תתבייש לך.
11