שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
אני התקשרתי אבל היה תפוס, כנראה היה איתך או עם ביבי :(
1
4
Replying to @netanyahu
דיברתי. עשיתי. בניתי. אני.אני. אתה נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. לא מאמינים לאף מילה שלך! לך!
Replying to @netanyahu
אמר לך תודה שאישרת להעביר צוללות.
Replying to @netanyahu
Fa.!.5’tx Ll Fred lDnfn txt d
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
ישראל היא מדינה נהדרת.
Replying to @netanyahu
אדוני שר החוץ ...... סליחה אתה ראש הממשלה של מדינה קורסת ....
Replying to @netanyahu
עכשיו אתה מכונן שלום גם עם המצרים שאפו גדול
Replying to @netanyahu
I like Israil prime minster