שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
Replying to @netanyahu
תדבר עם העם לפני סיסי. אותנו שכחת
Replying to @netanyahu
הלוואי. יש סיכוי שהחברה המצרית האזרחית תפתח לישראל ? הבעיה שהכל עובר דרך ההתייחסות לבעיה הפלסטינית.
Replying to @netanyahu
סגרתם על עוד צוללת?
Replying to @netanyahu
👍👍👍👍👍
Replying to @netanyahu
קבענו להיפגש לקפה אצל קפטן נמו
Replying to @netanyahu
בנימין נתניהו הורס את כלכלת המדינה ומפקיר את בריאות אזרחי המדינה רק כדי להציל את התחת שלו ממשפט. נכנע לחרדים ומסכן את חיינו רק כדי להציל את הקואליציה. כי הוא פחד ממשפט כי הוא: אשם
Replying to @netanyahu
חברי ליכוד נכבדים. נפלתם על הראש אין גבר אחד בכול הליכוד שיגיד לבנימין נתניהו ללכת. ביבי נוכל מושחת מפקיר את חיינו, אנשים מתים, חולים הכלכלה קורסת. לאנשים לא סוגרים את החודש. אין עבודה כמעט מיליון מובטלים. והוא מדבר על שמיים פתוחים מעל סעודיה,על אבודבי. בריאות, אוכל!!
Replying to @netanyahu
הבעיה אצלך שאתה רק מדבר בנימין נתניהו שמאל חלש