שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
Replying to @netanyahu
שוחחת במקרה גם עם שר הבריאות ופרופ גמזו על איזה דבר פעוט בשם קורונה?? אה נכון, זה נהייה כבר משעמם...
1
Replying to @netanyahu
העולם רואה את גדולתך ועמידתך האיתנה 🇮🇱🇮🇱ומה שהם רוצים זה שלום עם מדינת ישראל.וכל הזמן הנדסו לנו בתודעה שיש מחיר לשלום .והנה זה אפשרי שלום של מסחר שלום של טיסות וכו
Replying to @netanyahu
בקבינט המצרי הם מכנים אחד את השני "שקרן כמו נתניהו", זה כשמישהו מגזים בכזביו ובנבזותו, ואז כל הפרלמנט מהנהן בראשו וצוחק צחוק קורע..
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים זה הנושא
Replying to @netanyahu
מצוין. חשוב מאוד לשמור על קשר הדוק עם מצריים.
The Bible says there will be a time Israël will get a peaceoffering from countries, but it is a false one to lull Israël to sleep because they Will suddenly attack : be aware my dear Israël
Replying to @netanyahu
Esse tipo de acordo nunca foi agradável ao olhos do Deus de Israel, desde muitas décadas!
Replying to @netanyahu
You are hero sir...
Replying to @netanyahu
שלום תמטרת שלום זה אומר שביקשת את סיני חזרה?
2