שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
Replying to @netanyahu
Israel 1 Pakistani missile range in is target
Replying to @netanyahu
במוקדם או בבמאוחר גם ידע שאתה שקרן ורמאי.
Replying to @netanyahu
דיברתם גם על זה ? גם הוא רוצה ? צוללת בסדר אבל מה עם מטוס ??? למה אמירויות כן והוא לא ? בבקשה ביבי.. :
Replying to @netanyahu
מעולה! זה יעזור לכם להתמודד עם המשבר הכלכלי. מנותק.
Replying to @netanyahu
הצחקת לי את התחת, שלום קר עם מצרים תמורת צוללות שלא ידע מהן לא שר הביטחון ולא הרמטכ"ל.. שלום (נראה כבר..) עם איחוד האמירויות תמורת מטוסי F35 ואי קיום מה שהבטיח להתיישבות ביו"ש.
Replying to @netanyahu
נוכל שקרן ושרלטן.
Replying to @netanyahu
אני מבין שאתה שוקל לאשר לארה"ב למכור להם כמה F35 הוד מושחתותו