שוחחתי היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. דיברנו על האתגרים האזוריים, חיזוק היחסים ושיתוף הפעולה בינינו במגוון תחומים. שנינו בירכנו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות. שלום תמורת שלום! 🇮🇱

Sep 2, 2020 · 1:06 PM UTC

219
195
34
1,751
Replying to @netanyahu
שני דיקטטורים
Replying to @netanyahu
הגיע הזמן שהשלום עם מצרים גם יהיה יותר חם.
Replying to @netanyahu
God bless Egypt and Israel.. ❤️🇪🇬🇮🇱
6
1
10
Replying to @netanyahu
העיקר לא לדבר על סגר קורונה שתטיל עלינו בגלל ההתנהלות המופקרת שלך, על הבחירות בסוף שנה שאתה מתכנן, על הגירעון העצום, מיליון מובטלים ופושטי רגל, מערכות בריאות, חינוך ורווחה לא מתפקדות, מערכת משפט מותקפת, נפחדת ומוחלשת על ידי הנאשם. תראו, מטוס לדובאי! א-סיסי!
Replying to @netanyahu
שיתוף פעולה כמו בנושא הצוללות למשל?
Replying to @netanyahu
I'm tired of this Satanic country, Israel, spying on my country and dragging us into their wars, and attacking us. -Remember the USS Liberty-
Replying to @netanyahu
The Lord Rebukes you ! Depart from me you workers of iniquity! Your holocaust survivors live in poverty while you put money into weapons!
Replying to @netanyahu
קורונה !! קורונה !! ובאנגלית בשבילך, COVID 19 תטפל בזה -זה הכי חשוב !! ביבי ,אתה מלך ...הקורונה ! לתפארת מדינת ישראל ומיליון מובטליה . קפיש ?
Replying to @netanyahu
מה עם סתם לטפל בקורונה, בכלכלה ??? זה גדול עליך?? אתה יודע רק לדבר ולנאום???? בושה של ראש ממשלה🤬🤬🤬
1