פריצת דרך אדירה: אישרנו שמטוסים ישראלים ומטוסים של כל המדינות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. ** זה יוזיל את הטיסות, זה יקצר את הזמן, זה יפתח תיירות אדירה ואת הכלכלה שלנו.

Sep 2, 2020 · 11:18 AM UTC

219
263
52
1,839
0
בנוסף, זה יפתח לנו את המזרח. כשאתם טסים לתאילנד או לכל מקום אחר באסיה, זה יוריד דרמטית שעות טיסה ומחירים. ** הבאנו היום בשורה ענקית לכם, אזרחי ישראל. אלה פירות השלום של שלום אמת, שלום תמורת שלום.
58
92
2
687
Replying to @netanyahu
די כבר עם הבידוד המדיני המעיק הזההההה!!!! די!!!!!!!!! #ביביתתפטר
2
17
Replying to @netanyahu
אבו זאיד, אבו טחינה, אבו זיבי, אבו ביבי...תפסיק כבר לרמות את כולנו! המקררים ריקים! המינוסים תופחים! ואתה עסוק ביחצנות ובהאדרת שמך המסריח בעולם! ימח שמך! נוכל!
2
2
Replying to @netanyahu
שכחת לציין כי אתה עובד על זה עשרות שנים, ותודה לרעייתך. ולנו לא היתה הזדמנות להסביר לך פעם נוספת כי אנחנו עסוקים בקיום, ולא בטיסות קצרות יותר למזרח הרחוק, החסום בפנינו ממילא.
1
Replying to @netanyahu
שקודם תהיה עבודה למיליון מובטלים,תתכונן לאוק' שהמיליון לא יהיו בחל"ת ויהיו מפוטאים רשמית
1
Replying to @netanyahu
למה הדבר המרכזי שהפוליטיקאים ואנשי התקשורת מתעסקים בו הוא תיירות, טיסות, מלונאות, גורדי שחקים ולא ההשלכות הפוליטיות והאסטרטגיות? אשכרה הסכם היסטורי. ההסכם העסקי הראשון בהיסטוריה בין מדינות. איך לחלוב עוד כספים מהנתינים שלה.
2
Replying to @netanyahu
אתה לא אישרת כלום! ובטח לא אתה מאשר למדינות אחרות לטוס מעל ערב הסעודית⁦‼️⁩ מצ"ב האמת, הפוך מדברייך. ורק לאמירויות - ולא לכל המזרח. (ההודים, התיאלנדים והסינים מאשרים לעצמם⁦‼️⁩) #שקרן #כזבן #הפרתאמונים
2
1
3
Replying to @netanyahu
כמה שאתה מנותק. הכלכלה שלנו קורסת, הרבה עסקים קורסים, מאות אלפי מובטלים, תחלואה מדתוללת, ממשלה שחודש כבר לא מתכנסת ואינה מתפקדת, כאוס ניהולי.... ואתה מדבר על טיסות לאבו דבי ודובאי כאילו שזה מה שמעניין עכשיו את האזרחים שקורסים תחת הנטל ומשוועים להנהגה שתדאג להם ולא לעצמה.
2
6
Replying to @netanyahu
כמה חבל שכשכל זה יקרה כבר תהיה או בכלא או בקיסריה.... אבל תמשיך להבטיח. יש לך עדיין קהל מאמינים עיוור. נצל אותם עד תום
2
Replying to @netanyahu
מתווה הגז, תכנית המאה, ריבונות.... איזה כיף להקשיב לנתניהו שמספר לנו איך אוטוטו הולך להיות פה גן עדן.... לפני חודש הוא טימטם את כולנו עם ריבונות, ועכשיו בכלל מתברר ששנים הוא רק מחפש נתיב טיסה למזרח, למקרה שפעם אולי נתגבר על הקורונה ומישהו בעולם יהיה מוכן שנגיע אליו.
2